آموزش ابتدایی( چند پایه)

آموزش در عشایر

آموزش در عشایر

در این وبلاگ نکات کلیدی آموزش در چند پایه قرار داده می شود.امیدواریم که مطالب مفید بوده و کاربران بتوانند از آن استفاده نمایند.

پیام های کوتاه

جدول سودوکو

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

 

جدول سودوکو چیست؟

جدول سودوکو یک جدول ژاپنی هست که به آن جدول اعداد متقاطع هم گفته میشه. این جدول یک جدول مربعی شکل هست که از 9 سطر و 9 ستون تشکیل شده است. از طرفی به 9 تا مربع مساوی هم تقسیم شده بطوریکه اون مربع های 3 در 3 داخلی در دل مربع اصلی قرار دارند که بهشون بلوک گفته میشه.

قانون های این بازی شامل 4 شرط اصلی و ساده است:

همه سطر و ستون ها شامل اعداد بین 1 تا 9 باشد.در هیچ سطری عدد تکراری نباشد.در هیچ ستونی عدد تکراری نباشددر هیچ بلوکی عدد تکراری نباشد

چطور جدول سودوکو را حل کنیم؟

مهمترین عامل در رسیدن به جواب نهایی در بازی هایی مانند سودوکو بی تردید به کار بردن منطق و استدلا لهای منطقی می باشد. با تمرکز بر روی جدول ودنبال کردن ردیف ها و ستون ها و اعمال قوانین حاکم بر بازی می توان خانه ها را یکی پس از دیگری پر و راه را برای تکمیل جدول هموارتر نمود.

گاهی برای پرکردن تنها یک خانه از جدول نیاز به کنار هم قرار دادن اطلاعات فراوان و مقایسه بخش های به طور کل متما یز از یکدیگر می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۷
mohsen zeidali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی